Poczta Polska Wrocław poinformowała, że sytuacja epidemiologiczna w kraju powoduje opóźnienia w obsłudze klientów. Mieszkańcy Wrocławia skarżą się, że czekają na przesyłki dłużej niż zwykle.
W wydanym oświadczeniu Poczta Polska powiedziała, że ciężko pracuje, aby poprawić obsługę klienta i zmniejszyć opóźnienia. Wyjaśnili jednak, że przyczyną problemów technicznych w obsłudze klienta jest sytuacja epidemiologiczna w kraju. Rachunek dostaje pocztą. Jeden klient mówi, że w styczniu zamówił coś na Allegro i zdecydował się wysłać, bo było tak tanio. Gwarantuje, że przesyłka dotrze w ciągu kilku dni. Pracownicy poczty powiadomili klientów w grudniu, że nastąpiło dwutygodniowe opóźnienie w dostarczaniu paczek z ich lokalnej siedziby. Jest luty i nic się nie poprawia. Zapytano Pocztę Polską, jaki był tego powód. Poczta zapewnia pełną obsługę obszarów doręczeń, ale są alternatywy. Zatrudnienie tymczasowe było trudne, głównie ze względu na chorobę i zwolnienia lekarskie personelu.
Ciężko pracuje się, aby przywrócić wysoki poziom usług kurierskich. Tam, gdzie jest taka potrzeba, wprowadzono usługi alternatywne. W grudniu i styczniu bieżącego roku uruchomiono dostawy awaryjne w soboty w wybranych lokalizacjach. Szefowie Poczty Polskiej organizują swoją pracę w taki sposób, aby jak najlepiej wykorzystać ich zasoby ludzkie i eliminować opóźnienia w doręczeniach.
1 Comment
Adam
20 września 2022 @ 14:44
No niestety taka jest sytuacja na poczcie polskiej, że są te opóźnienia, sam się spotkałem z tym jak czekałem na paczkę. Braki kadrowe są w tej chwili duże, myślę, że powinni jakoś zachęcić ludzi do pracy na poczcie.