Loading...

Infografika – atut w komunikacji o Twoim biznesie?

Aby przykuć uwagę, niezależnie od tematu, dobrze jest stosować infografiki. Łatwe do zapamiętania i zrozumienia, są niezrównanym narzędziem komunikacji. Pozwalają dzielić się informacjami i zwiększać liczbę publikacji. Dowiedz się, jak [ … ]

Jak mądrze korzystać z YouTube?

YouTube wydaje się być panaceum na widoczność w Internecie. Ale jak upewnić się, że wideo, które zamieszczasz, odniesie sukces? Oto kilka wskazówek. Kryterium 1: treść i tytuł/napisy filmu Treść filmu [ … ]

Marketing emocjonalny: jak wpływać na konsumentów?

Dla firmy, marketing pozostaje istotnym punktem, ponieważ pozwala przekonać konsumentów do wyboru danego produktu/usługi. Istnieją oczywiście różne formy marketingu, których celem jest wpłynięcie w mniejszym lub większym stopniu na decyzję [ … ]

Jak prowadzić social media?

Chcesz dobrze prowadzić profil swojej marki w mediach społecznościowych? Zastanawiasz się, od czego zacząć działania w social mediach? Poznaj wartościowe wskazówki, które pomogą Ci zyskać duże grono odbiorców i przyczynić [ … ]

Czym jest marketing internetowy?

Chcesz wdrożyć działania, gwarantujące wzrost sprzedaży i rozpoznawalności firmy, którą prowadzisz? Dowiedz się, czym jest marketing internetowy i sprawdź, jaki jego rodzaj najlepiej odpowiada na Twoje potrzeby.  Marketing – co [ … ]